K tomuto blogu předpis na antidepresiva a poukaz na lahev vodky zdarma...

Stoka. Takový je podle mě život. Je plný sraček, výkalů, bakterií, hmyzu a nepříjemného zápachu.

Přesto žiju rád. Protože i v nejtemnější stoce se občas obejví světlo, deratizátor, chemické čištění.

Možná mám trošku posunuté vnímání naší stoky, možná se směju věcem, které jiným přijdou k pláči. Možná čím víc mám rád, tím víc ubližuju. Možná mám nezřízené ego a touhu po zviditelnění, mísící se s pohrdáním zviditelňování se.

Možná miluju, možná víc než jednu osobu. Možná taky miluju jenom sám sebe.

Možná jsem zamindrákovaný a silnými slovy (která většinou nenásledují činy) si své mindráky léčím.

Možná jsem pouhý pozér a nemám vlastní názor. Možná chci jen šokovat. Možná jsem rozpolcený a chci žít naprosto normálním životem bez výkyvů.

Možná jsem politováníhodný. Možná jsem hodný spíše obdivu.

To vše se dozvíte, pokud budete pravidelně navštěvovat tento blog s tak poetickým názvem...

Možná...


středa 3. září 2008

Chléb a hry

Je to tady! Největší sportovní událost roku, na kterou čekali fandové hned v několik vesnicích Mladoboleslavska, je za dveřmi. V sobotu ve 13 hodin startuje na obecním hřišti v Němčicích fotbalový turnaj, na kterém se představí špičkoví hráči celého okresu.

Mezi favority turnaje bude patřit i obhájce loňského prvenství z Libichova, posílený o borce z boleslavského Sportingu. Ten se ale potýká s nečekanými problémy. Jeho hrající trénér, manažer, kustod, masér a tmelící prvek celého souboru Petr Hložek se na hřišti neobjeví. "Bohužel je to tak. V soutěžním utkání jsem si pochroumal koleno. Do soboty určitě fit nebudu," uvedl známý srdcař a dodal: "Přesto doufám, že díky vhodně zvolené taktice na konci zápolení opět z rukou paní starostky převezmeme prestižní trofej." Na otázku, jaká to je, vyhlášený stratég a lišák lapidárně odvětil: "Dát o gól víc než soupeř."

Taktiku nechtěl komentovat ani jeden z předpokládaných tahounů mužstva, Jakub Hradiský. "Petr to vymyslel, klukům to sedí, a tak to hrajem," doplnil pouze, vydýchavající se právě po nácviku nestandardních situací se svou přítelkyní.

Nejvážnějšímu konkurenty v boji o turnajové prvenství by Libichovu mělo být mužstvo složené z příslušníků Útvaru rychlého nasazení a fotbalistů Luštěnic. "Ty uběháme," má jasno trenér Libichova. "V nejhorším případě je můj bratr a skvělý obránce Vašek vezme přes párky (dolní končetiny, pozn. red.) Oni si pak rozmyslí, jestli budou útočit."

Vrchol sezony slibuje opravdu napínavou a kvalitní podívanou. Přijďte se proto podívat v sobotu ve 13 hodin do Němčic. Čekají vás pot, krev a skluzy.

Žádné komentáře: