K tomuto blogu předpis na antidepresiva a poukaz na lahev vodky zdarma...

Stoka. Takový je podle mě život. Je plný sraček, výkalů, bakterií, hmyzu a nepříjemného zápachu.

Přesto žiju rád. Protože i v nejtemnější stoce se občas obejví světlo, deratizátor, chemické čištění.

Možná mám trošku posunuté vnímání naší stoky, možná se směju věcem, které jiným přijdou k pláči. Možná čím víc mám rád, tím víc ubližuju. Možná mám nezřízené ego a touhu po zviditelnění, mísící se s pohrdáním zviditelňování se.

Možná miluju, možná víc než jednu osobu. Možná taky miluju jenom sám sebe.

Možná jsem zamindrákovaný a silnými slovy (která většinou nenásledují činy) si své mindráky léčím.

Možná jsem pouhý pozér a nemám vlastní názor. Možná chci jen šokovat. Možná jsem rozpolcený a chci žít naprosto normálním životem bez výkyvů.

Možná jsem politováníhodný. Možná jsem hodný spíše obdivu.

To vše se dozvíte, pokud budete pravidelně navštěvovat tento blog s tak poetickým názvem...

Možná...


čtvrtek 22. května 2008

Finálová nuda


Finále nejslavnější klubové soutěže přineslo dvě branky, jedenáct proměněných penalt, jednu červenou kartu a....překvapivě velkou nudu.

Nepatřím k zástupům ovcí, které fandily Chelsea pouze proto, že tam hraje nějaký (Petr) Čech. Přál jsem to více Manchesteru, protože celý rok předvádí útočný a atraktivní fotbal.

Ve finále ale jakoby na svůj dosavadní herní projev zapomněl. V útočné aktivitě ho Chelsea předčila a asi by si trofej za výkon ve finále zasloužila o chlup víc než Reds.

Blues ale byli v moskevském večeru spíš jednookým králem - tempo fotbal jako kdyby oba týmy zapomněly na ostrovech, žádná technická kouzla, jen bojovnost a samozřejmě vysoké nasazení. To se ale dalo předpokládat a "nikdo přece nečekal osmigólovou přestřelku".

Co mě na celém přenosu rozčarovalo víc, než mdlý fotbal, to byl komentátor! Nemyslím tím Míru Bosáka, který předvedl svůj standardní výkon. Mám na mysli Pavla Čapka. To, jak neustále tlačil Pavla Srníčka ke chvále a vyzdvihování Petra Čecha, hraničilo až s trapností. Petr Čech je pravděpodobně nejlepší fotbalový brankář na světě. Není proto snad nutné nikoho třikrát za minutu ponoukat, aby ho vynášel do nebes...

P.S.: Dneškem, minimálně do EUROa, zavírám sportovní okénko. Ať si na své přijdou zase i návštěvnice něžného pohlaví...

4 komentáře:

hlozepe1 řekl(a)...

Nepatřím k zástupům ovcí, které fandily Chelsea pouze proto, že tam hraje nějaký (Petr) Čech - co to jako je toto? To, že jsem hrdý na to, že v souboji o nejlepší klub Evropy je občan ČR, ze mě nedělá ovci. To, že si přeju, aby měl můj krajan úspěch, ze mě přeci nedělá ovci. To, že si uvědomuji, že každý úspěch českého fotbalisty na klubové úrovni vylepšuje mj. jméno českého fotbalu, ze mě asi taky nedělá ovci... Tyto názory (které zdá se mi jsou v poslední době velmi populární) bych nazval jako čecháčkovství naruby...

Anonymní řekl(a)...

Nemyslím se, že by všichni fandili chelsea jen kvůli Čechovi. Třeba já mám ráda Didieho, Ashleyho, Johna T., i když nepreměnil penaltu:)) Sleduji dění v Chelsea už tak 3 roky, zápas za zápasem, po LM jsem brečela, ale to, že je tam Petr Čech je spíš taková třešinka na dortu. Jasně, že mi vadí názory, že mi říkají lidi, že fandím chelsea jen kvůli Čechovi, ale myslím, že nejsem jediná, kdo tento klub uznává i pro něco jiného než pro Čecha v bráně:))

Anonymní řekl(a)...

bohemka buzerante!

JH řekl(a)...

Díky za podnětný názor.