K tomuto blogu předpis na antidepresiva a poukaz na lahev vodky zdarma...

Stoka. Takový je podle mě život. Je plný sraček, výkalů, bakterií, hmyzu a nepříjemného zápachu.

Přesto žiju rád. Protože i v nejtemnější stoce se občas obejví světlo, deratizátor, chemické čištění.

Možná mám trošku posunuté vnímání naší stoky, možná se směju věcem, které jiným přijdou k pláči. Možná čím víc mám rád, tím víc ubližuju. Možná mám nezřízené ego a touhu po zviditelnění, mísící se s pohrdáním zviditelňování se.

Možná miluju, možná víc než jednu osobu. Možná taky miluju jenom sám sebe.

Možná jsem zamindrákovaný a silnými slovy (která většinou nenásledují činy) si své mindráky léčím.

Možná jsem pouhý pozér a nemám vlastní názor. Možná chci jen šokovat. Možná jsem rozpolcený a chci žít naprosto normálním životem bez výkyvů.

Možná jsem politováníhodný. Možná jsem hodný spíše obdivu.

To vše se dozvíte, pokud budete pravidelně navštěvovat tento blog s tak poetickým názvem...

Možná...


středa 13. října 2010

Jsem diktátorem...

...módních trendů.

Dnes jsem se po squashi stal terčem obdivných a závistivých pohledů. Ty nesměřovaly jako obvykle do mých očí hlubokých jak Macocha a zelených jak zelená, nybrže do mého rozkroku a na mé pozadí. Přiznávám, to mi lichotilo ještě o něco více.

Terčem pohledů ale nebyl můj zocelený musculus gluteus maximus nebo nedej bože můj neztopořený rozmnožovací orgán savců (AKA utahovák), nýbrž moje spodní prádlo. Ano, mohl bych nosit značkové spoďáry Styx nebo CK, na to jsem ale příliš sexy. Mnohem raději nosím barevné trenky s infantilními obrázky. Jen ty totiž dělají celého muže.

A právě dnešní model, vyvedený celý v rudé jak muleta na koridě, zdobený medvídky a srdíčky s nápisem All yours, zvýšil v pánských sprchách sportovního centra uvědomění mužů o kvalitním spodním prádle.

Myslím, že nárdoní podnik Výrobní družstvo Atlantic se může těšit na rapidní zvýšení objednávek.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ty trenky máš a nosíš co Tě znám, tak jsem rád, že je konečně někdo ocenil. Můžeš je tedy už konečně sundat :-D